ورزش

پدیده رئال‌مادرید از جمع کهکشانی‌ها جدا می‌شود؟

پدیده رئال‌مادرید از جمع کهکشانی‌ها جدا می‌شود؟

نیکو پاس فصل گذشته در دقایقی که اجازه حضور در میادین را پیدا می‌کرد تاثیرگذار بود، که مهمترین آنها گلزنی به ناپولی در لیگ قهرمانان اروپا بود، و دوباره در این پیش‌فصل با یک گل مقابل بارسلونا نشان داد که در فرم خوبی قرار دارد. با این حال به نظر می‌رسد که در تابستان امسال فروخته خواهد شد.

گزارش شده بود که پاس مشتاق است تا در این فصل دقایق بیشتری برای بازی در اختیار داشته باشد و مدتی هم با انتقال به لگانس مرتبط بود. اکنون فابریتزیو رومانو گزارش داده تیم‌های مختلفی به او علاقه نشان داده‌اند و انتظار می‌رود آینده او در روزهای آینده مشخص شود. کوموی سسک فابرگاس به دنبال قرارداد دائمی است، در حالی که خیرونا و آلاوس هم در مورد او پرس و جو کرده‌اند. همانطور که رومانو گفته، رئال مادرید مانند همیشه گزینه بازخرید را در قرارداد پاس می‌گنجاند تا آینده او را تحت اختیار بگیرد.

پاس به عنوان یکی از بازیکنان بااستعداد کاستیا در نظر گرفته می‌شود، اما در ۱۹ سالگی و پس از دو فصل حضور در فوتبال بزرگسالان، قابل درک است که بخواهد یک سطح بالاتر برود. با آمدن براهیم دیاز و آردا گولر، دو بازیکنی که می‌توانند در پست او بازی کنند، فرصت‌های او در تیم کمتر هم خواهد شد.

بیشتر بخوانید: به بهانه برگزاری ال‌کلاسیکوی تابستانی در ورزشگاه فینال جام جهانی ۲۰۲۶/ اطلاعات و معرفی مت لایف آمریکا

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا